dimarts, 28 d’abril del 2020

Web 2.0

Durant el desenvolupament d'aquest treball hem aprés a crear contingut o material educatiu per als nostres alumnes com són els contes, un recurs atractiu i senzill per transmetre un missatge, en el nostre cas el missatge que volíem transmetre era la integració del nostre protagonista Martí i el descobriment d'una societat on els valors negatius estaven totalment erradicats. M'ha paregut una activitat interessant tant des del punt de vista educatiu com tècnic ja que hem pogut treballar amb aplicacions de disseny professional i hem aprés a crear il·lustracions, unes il·lustracions que potser en un futur necessitarem per contar una història d'erradicació del bullying a les nostres classes, o qualsevol missatge que vullgam transmetre als nostres alumnes.

Respecte a la creació d'una activitat per a treballar amb els recursos que hem creat, i per a fer partíceps als nostres alumnes de la creació del conte, l'activitat que hauríen de desenvolupar els nostres alumnes en relació amb el conte sería la narració del mateix, és a dir, el fet de donar-li veu als personatges que hi apareixen al conte.
Aquesta activitat estarà destinada per al curs de tercer de primària i l'objectiu serà treballar l'expressió oral, la competència digital, millorar la creativitat dels alumnes, familiaritzar-se amb l'entorn digital per tal de grabar les narracions i crear ells les veus dels personatges.
Per al desenvolupament de l'activitat es dividirà la classe en grups de treball, cada grup estarà format per els membres que li donaran veu als personatges que hi apareixen. La idea és que per a donar veu als personatges es basen en el conte ja creat però s'avaluarà positivament el fet de introduir noves narracions originals que estiguen en relació amb la història prèviament creada o introduisquen finals alternatius, és a dir, que s'apropien del conte original per a que sense canviar la idea principal de Martí a Mart, puguen fer-ho més personal.
Per a grabar les veus utilitzaran qualsevol dispositiu electrònic amb micròfon ( telèfon mòvil, tablet, ordinador, etc.) Després amb eixos audios el profesor els juntarà en l'ordre que diguen els alumnes per crear la història narrada dels alumnes (Com que el fet de utilitzar programes per a juntar els audios potser un poc complicat per als alumnes, sería recomanable que ho feren amb ajuda dels pares o ho faça el professor a classe ja que no es tarda massa temps).



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada